زنده باد بارسلونا

زنده باد بارسلونا
FOOTBALL CLUB BOSS
لینک های مفید

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان زنده باد بارسلونا و آدرس capitannews.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






گویی در جند فصل اخیر، قانونهای نانوشته ای برای بارسا به اجرا در می آیند؛ مصدومیتهای طولانی مدت بازیکنان، بازگشت جوانان به خانه و بازهم غیبت آبیدال.

بر خلاف دو پیش فصل گذشته که کاتالانها اردوی خود را در نقاط دوری از اسپانیا برپا کردند، این بار سران بارسا تصمیم به برگزاری دیدارهای دوستانه در کشور های نزدیک تر گرفته اند. مسافرت های طولانی تیم ها برای برگزاری پیش فصل، طبعا خستگی های ناشی از مسافت زیاد را برای بازیکنان در پی خواهد داشت. بارسایی که در دو سال اخیر اردوی خود را به ترتیب در شرق آسیا و ایالات متحده آمریکا برگزار کرده بود، این بار به یک پیش فصل سبک تر بسنده کرد. به ترتیب، تیم های «هامبورگ، راجا، پاریسن ژرمن، منچستر یونایتد و بخارست» رقبای بارسا در دیدار های دوستانه پیش فصل امسال هستند.
 

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.

لیست مصدومین

شروع تابستان با خبر مصدومیتی دیگر برای بارسا همراه بود؛ آیزاک کوئنکا به دلیل مصدومیت مینسک خارجی زانویش در 31 مه، تحت عمل جراحی قرار گرفت و خبرها حاکی از دوری 3 تا 4 ماهه او از میادین هستند. با آغاز مسابقات پیش فصل و در همان بازی ابتدائی در برابر هامبورگ، مارک مونیسا، که تازه به تیم اول ملحق شده بود، با پارگی رباط صلیبی مواجه شد و حداقل 6 ماه برای بازگشت دوباره، زمان نیاز دارد.



در میان اخبار ناراحت کننده مصدومیتها، بازگشت دو تن از بازیکنان میتواند تسکینی باشد؛ داوید ویا و آندره فونتاس که فصل گذشته را به خاطر شدت آسیب دیدگی از دست داده بودند. داوید ویا در جام باشگاه های جهان، که در ژاپن برگزار شد، مصدوم شد و آندره فونتاس در دیدار برابر اوساسونا در جام حذفی، دچار پارگی رباط صلیبی شد و پس از 7 ماه استراحت، بار دیگر در جمع هم تیمی هایش حاضر شده است. پویول هم که در این چند فصل، به طور متعدد گریبانگیر مصدومیت زانوی خود می شود، بار دیگر تمرینات خود را از سر گرفت.



یوردی آلبا

بازهم بارسا در صدد بازگرداندن ستاره های خود است و این بار قرعه به نام یوردی آلبا رقم خورد. آلبا که سال 2007 باشگاه را ترک کرده بود، اکنون پس از گذشت سالها کسب تجربه در تیمهایی همچون کورنیا و والنسیا، به خانه بازگشته است. او که رسما از 4 ژوئیه کارش را باتیم آغاز کرد، در همان روز ابتدائی با استقبال ده هزار نفری هواداران مواجه شد تا حمایت آنها را، پشتوانه ای برای خود ببیند. یوردی آلبا 23 ساله از ده سالگی در بارسا حضور داشت و به خوبی با این سیستم آشنایی دارد. حال، در تلاش است تا پاسخ اعتماد دوباره سران باشگاه را به خوبی بدهد.



هامبورگ 1-2 بارسلونا

ویلانووا با تلفیق بازیکنان جوان در کنار چند تن از اعضای تیم اصلی، سبب شد که تیمش در اولین دیدار با هدایت وی نتیجه خوبی را کسب کند. خط حمله بارسا که در غیاب لئو مسی، با ترکیب دلوفئو، الکسیس و آفلای پا به میدان گذاشته بود، توانست عملکرد قابل قبولی از خود به نمایش بگذارد. گلهای آلوز و دلوفئو، در مقابل تک گل ارسلان از هامبورگ پیروزی 2-1 را برای شاگردان تیتو رقم زد.



راجا 0-8 بارسلونا

کاتالانها در دومین دیدار دوستانه خود در پیش فصل امسال، توانستند با به نمایش گذاشتن یک بازی چشم نواز، راجا را در مراکش با 8 گل در هم بکوبند. تیتو 7 نفر از بازیکنان اصلی تیمش را به زمین فرستاده بود که نام مسی هم در آن میان دیده می شد. در این دیدار مسی ستاره بی چون و چرا بارسا بود؛ وی که بازی مقابل هامبورگ را به دلیل مصدومیت از دست داده بود، در این میدان رهبری قوای هجومی بارسا را در اختیار داشت و با به ثمر رسانده 3 گل، هت تریک تماشایی از خود بر جای گذاشت. همکاری های مداوم او در خط حمله با الکسیس و آفلای بسیار تماشایی بود. رافینها تنها اخطاری این دیدار بود؛ وی در دقیقه 31 به دلیل خطایش در میانه میدان از داور ایرانی بازی - حسن کامرانی فر - کارت زرد دریافت کرد. در نهایت این مسابقه با نتیجه 8-0 به سود بارسا به اتمام رسید.


گلزنان: الکسیس سانچس ( 13 و 40)، مسی (34 و 38 و 45)، دنی آلوز (57)، سرخی گومز (88)، دلوفئو (90)



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ جمعه 27 مرداد 1391برچسب:اخبار روز, مجله ورزشي, ورزشی, ] [ 20:32 ] [ علیرضا ]

قلب ما آبی اناریست

به وبلاگ من خوش آمدید
آرشیو مطالب
نظرات
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 1
بازدید ماه : 139
بازدید کل : 81871
تعداد مطالب : 14
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1